سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروانه ایرفویل سانتریفیوژ دو طرفه با عرض دوبل ورودی

 

ورودی دوبل با عرض دوبل توسط Northern INTEGRATED SYSTEMS Co   . طراحی شده است تا حجم زیادی از هوای نسبتاً تمیز را در صورت نیاز در سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع و همچنین بسیاری از کاربردهای تامین هوا و اگزوز صنعتی، مدیریت کند.

 

حجم جریان به 344300 CFM

 

فشار استاتیک تا 14 اینچ WG


مدل AF-DW یک فن دو عرض، دو ورودی و گریز از مرکز است. فن AF-DW با یک چرخ بدون اضافه بار با پره های پروانه ایرفویل طراحی شده است که AF-DW را به گزینه ای کارآمد و کم صدا برای کاربردهای هوای پاک تبدیل می کند. فن های مدل AF-DW عملکرد عالی هوا و صدا و مهر و موم تایید شده AMCA برای هوا و صدا را ارائه می دهند.

 

کاربرد

 

مدل AF-DW برای مکان‌های داخلی یا خارجی، با ورودی‌ها و خروجی‌های آزاد یا مجرای مناسب است. گزینه اسپلیت هوزینگ موجود است که امکان جداسازی چرخ فن و شفت را بدون قطع کانال متصل می‌کند. AF-DW به صورت افقی نصب می شود که امکان استفاده از برنامه های متعدد با ترتیبات نصب متعدد را فراهم می کند

 

NISCO یک طراح پیشرو در صنعت و تولید کننده فن های تجاری و صنعتی با کی فیت بالا می باشد. خط تولید گسترده ما شامل فن ها و دمنده های گریز از مرکز، فن های محوری و هواکش های سقفی برقی است. NISCO فن های تهویه را برای خرده فروشی ها و ساختمان های اداری، رستوران ها، مدارس، بیمارستان ها و ساختمان های دولتی تامین می کند. پروانه های ایرفویل صنعتی NISCO در طیف گسترده ای از کاربردهای فرآیندی برای صنایع متعددی از جمله پتروشیمی، هسته ای، سیمان، فولاد و کنترل آلودگی هوا استفاده می شود. مواد، ساخت و ساز، پوشش‌ها و لوازم جانبی ویژه برای مطابقت با هر نیاز کاربردی در دسترس هستند.


NISCO هزاران نصب موفق را در سراسر جهان به پایان رسانده است و سابقه اثبات شده ای برای مقابله با پیچیده ترین برنامه های کاربردی در صنعت فن دارد. NISCO همچنین به دلیل قابلیت های طراحی فنی، خدمات تست جامع و تیم فروش پاسخگو شناخته شده است. با توجه به تخصص گسترده این شرکت و شهرت طولانی مدت برای کیفیت اثبات شده، محصولات NISCO همچنان در سراسر جهان مشخص می شوند.

برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:

86031739-86047201-09128446731