سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترانسمیتر فشار ویکا

 

به عنوان یک قاعده، اصطلاح ترانسمیتر فشار ویکا برای توصیف یک ابزار اندازه گیری فشار با ویژگی های ذکر شده در بالا استفاده می شود. از طرف دیگر ابزارهای الکترونیکی اندازه گیری فشار بدون چرخش،

نشانگر فشار دیجیتال یا نمودار میله ای و بدون کلیدهای کنترلی به طور کلی به عنوان سنسور فشار یا ترانسمیتر فشار ویکا در نظر گرفته می شوند. اگر به سنسورهای فشار/ترانسمیتر فشار ویکا علاقه مند هستید،

اطلاعات گسترده ای را می توان در صفحه اطلاعات سنسور فشار یافت. فرستنده‌های فرآیند WIKA    در عملکرد انعطاف‌پذیر هستند و برای کارهای اندازه‌گیری در وسیع‌ترین حوزه‌های کاربردی مناسب هستند.

آن‌ها سطح را در کشتی‌ها تشخیص می‌دهند، نرخ جریان را در لوله‌ها تعیین می‌کنند و پمپ‌ها را نظارت می‌کنند، فقط چند نمونه را نام می‌برند.

ترانسمیتر فشار ویکا جهانی

 

ترانسمیتر فشار ویکا مدل UPT-20 (با درگاه فشار) / مدل UPT-21 (با دیافراگم فلاش) برای بسیاری از صنایع مناسب است. جدای از ماشین سازی و ساخت و ساز کارخانه، در صنعت فرآیند با نسخه ایمن Ex ia استفاده می شود.

همچنین، نیازهای صنایع بهداشتی، دارویی و غذایی با استفاده از اتصالات فرآیند فلاش برآورده می شود. ترانسمیتر فشار ویکا را می توان با سیگنال خروجی آنالوگ و پروتکل HART® (نسخه 7) تحویل داد.

 

مقدار اندازه گیری شده به دلیل قابل چرخش (قابل چرخش حتی پس از نصب در فرآیند) و صفحه نمایش با کنتراست بالا و به خصوص بزرگ، با شیب 45 درجه، از ترانسمیتر فشار ویکا به راحتی قابل خواندن است.

نصب الکتریکی در دستگاه بدون نیاز به ابزار اضافی انجام می شود. سطح پلاستیکی کاملاً رسانا است و بنابراین برای کاربردهای Ex مناسب است. با IP66 دستگاه در برابر گرد و غبار و مایعات و با IP67

در برابر غوطه ور شدن کوتاه مدت محافظت می شود. ترانسمیتر فشار ویکا صنعتی

 

ترانسمیتر فشار ویکا مدل IPT-20 (با پورت فشار) / مدل IPT-21 (با دیافراگم فلاش) در هفت نوع کیس موجود است. برای مواد، پلاستیک، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده می شود.

 

ترانسمیتر فشار ویکا با تمام سیگنال های خروجی رایج در صنایع فرآیندی موجود است: سیگنال آنالوگ، سیگنال HART®، FOUNDATION™ Fieldbus، PROFIBUS® PA. علاوه بر این،

ترانسمیتر فشار ویکا را می توان با انتخاب سنسور پیزو، لایه نازک یا سرامیکی تحویل داد. تعداد زیاد اتصالات فرآیند و امکانات گسترده ارائه شده توسط سلول اندازه گیری فلزی امکان استفاده در تمام صنایع را فراهم می کند.

ترانسمیتر فشار ویکا

مدل DPT-20 در اندازه گیری فشارهای دیفرانسیل استفاده می شود. کاربردهای معمول اندازه گیری سطح و جریان و همچنین نظارت بر فیلتر و پمپ است.

 

برای اندازه گیری سطح، DPT-20 برای نظارت بر یک مخزن بسته استفاده می شود و فشار پر شدن هیدرواستاتیک را ثبت می کند. اگر شکل ظرف به صورت منحنی فشار-حجم ذخیره شود،

می‌تواند حجم هر نوع مخزن را محاسبه کند و مستقیماً آن را روی نمایشگر نشان دهد. انتقال به یک سیستم کنترل فرآیند متصل نیز امکان پذیر است.

 

اگر DPT-20 با یک عنصر جریان اولیه، مانند روزنه محدود یا لوله ونتوری ترکیب شود، می تواند جریان را در خطوط لوله اندازه گیری کند. همچنین عناصر جریان اولیه را در مجموعه گسترده WIKA خواهید یافت.

برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:

86031739-86047201-09128446731