سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیر پروانه ای

به طیف گسترده ای از مدل های شیر پروانه ای ما با بهترین قیمت که از 3 نوع مختلف تشکیل شده است نگاهی بیندازید. ما پروانه نوع ویفر داریم. پروانه نوع لوگ; و پروانه نوع گیره.

 

شیرهای پروانه ای ما قادر به مدیریت نرخ جریان بالا هستند. بدنه دریچه در تماس مستقیم با سیال جاری نیست، بنابراین در مواردی مانند گردش سیالات ساینده، می توان از مواد کم تقاضا استفاده کرد. این شیرها در برابر سایش بسیار مقاوم هستند.

 

شما طیف گسترده ای از شیرهای پروانه ای برای انتخاب دارید که می توانید آنها را بر اساس زمینه های مختلف فیلتر کنید. از نظر مواد، شیرهای پروانه ای از فولاد کربن و چدن داریم. ما صندلی های EPDM  و صندلی های PTFE برای رسانه های خورنده داریم.

 

تمام شیرهای پروانه ای ما دارای محدوده های مختلف از DN40 تا DN300 هستند و مقاومت بالایی در برابر فشار و دما نشان می دهند. هنگامی که مشخصات را بررسی کردید، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که برای پروژه شما مناسب است.

 

شیرهای پروانه ای که ما ارائه می دهیم کاربردهای بسیار متنوعی دارند، از جمله: آب، فاضلاب، آب دریا، بخار، روغن، دارو، غذا و غیره.

 

در حال حاضر ما انباری از مواد برای این شیرهای پروانه ای و در دسترس بودن محموله های فوری داریم، بنابراین نگران زمان تحویل طولانی نخواهید بود. ما در صورت درخواست گواهی های مختلفی مانند گواهی مبدا و گواهی WRAS برای آب آشامیدنی داریم. ساخت اسپانیایی

 

شیرهای پروانه ای ما قیمت بسیار رقابتی دارند. اگر به فکر ثبت یک سفارش بزرگ هستید، به شما توصیه می کنیم با بخش فنی ما تماس بگیرید و آنها یک پیشنهاد شخصی به شما ارائه می دهند که در آن بهترین قیمت ممکن را دریافت خواهید کرد.